За контакти: 0892968684

Blink! Blink! Продуктът SONOFF ви „говори“.

Много потребители се сблъскаха с проблема със сдвояването, докато използваха продуктите на SONOFF. Преди да коригираме подобни проблеми, трябва да разберем, когато продуктът SONOFF ни „говореше“. Тази статия ще обясни всички видове начини на мигане на LED индикатори, които показват различното състояние на устройството. След като състоянието на устройството бъде идентифицирано, проблемите могат да бъдат коригирани чрез ефективен подход. SONOFF дефинира 6 статуса на устройството за повечето интелигентни WiFi продукти.

Режим на бързо сдвояване

Устройството е в режим на бързо сдвояване и е готово за продължаване на процеса на сдвояване.

Забележка: Режимът за бързо сдвояване е най-често използваният режим на сдвояване.

Когато устройството е включено, то ще бъде в състояние „Няма WiFi връзка“ или „Режим на бързо сдвояване“, което зависи от фърмуера на устройството. Ако устройството е ново и все още не е свързано към WiFi рутер, е необходимо продължително натискане на бутона за сдвояване за 5 секунди, за да влезете в режим на бързо сдвояване. За да излезете от режима за бързо сдвояване, моля, натиснете кратко бутона за сдвояване веднъж.

Съвместим режим на сдвояване (AP)

Устройството е в режим на съвместимо сдвояване и действа като точка за достъп, този режим е подходящ за сдвояване от първо поколение, в iOS процедурата на режим на съвместимо сдвояване е по-сложна от режима на бързо сдвояване. Препоръчваме ви да използвате режима за бързо сдвояване за първи опит.

Забележка: За да излезете от режима на съвместимо сдвояване, моля, натиснете кратко бутона за сдвояване веднъж.

Няма WiFi връзка
Устройството не е свързано към WiFi рутер.
1. Новото устройство все още не е сдвоено, така че устройството не е свързано към рутера. За да продължите с процеса на сдвояване, устройството трябва да бъде превключено в режим на бързо сдвояване или режим на съвместимо сдвояване.

Забележка:
– За да влезете в режим на бързо сдвояване, натиснете дълго бутона за сдвояване за 5 секунди.
– За да влезете в режим на съвместимо сдвояване, натиснете продължително бутона за сдвояване за 5 s (устройството първо влиза в режим на бързо сдвояване), след което натиснете бутона за още 5 s.

2. Устройството е било сдвоявано в eWeLink някога, но не успява да се свърже с рутера, иконата на устройството показва офлайн от приложението eWeLink.

Причини за проблема „Няма WiFi връзка“:
1. Въведено е грешно Wi-Fi SSID или парола.
2. По-малка товароносимост на рутера.
3. Заради слаб Wi-Fi сигнал на устройството.
4. MAC на устройството е в черния списък на вашето MAC управление.

Няма връзка със сървъра
Устройството е свързано успешно с рутера, но не успява да се свърже със сървъра на eWeLink. От приложението eWeLink иконата на устройството се показва офлайн.

Подходи за коригиране на проблем „Няма връзка със сървъра“:
1. Проверете дали WiFi мрежата има достъп до интернет или не.
2. Моля, свържете се с вашия интернет доставчик и потвърдете, че адресът на сървъра на eWeLink не е отказан.

cn-disp.coolkit.cc (континентален Китай)

as-disp.coolkit.cc (в Азия с изключение на Китай)

eu-disp.coolkit.cc (в ЕС)

us-disp.coolkit.cc (в САЩ)

Надграждане
Устройството обновява фърмуера.

Забележка: Моля, изчакайте известно време, докато фърмуерът се надстрои напълно.

Правилно работещ
Устройството е сдвоено в eWeLink и се свързва успешно с WiFi рутер и сървър.

Ако сдвояването на устройството е било неуспешно или устройството работи неправилно, първата стъпка е да наблюдавате мигането на светодиодния индикатор за сдвояване, за да разберете състоянието на устройството.

Примерен случай 1: Бързото сдвояване е неуспешно
Устройство: BASICR3

Описание: Продължете бързото сдвояване в eWeLink, но не успявате

Решение:
1. Наблюдавайте мигането на светодиодния индикатор за сдвояване.
2. Ако светодиодният индикатор за сдвояване мига като „Съвместим режим на сдвояване (AP)“, това означава, че устройството е в съвместим режим на сдвояване, натиснете кратко бутона за сдвояване веднъж, за да излезете от съвместим режим на сдвояване, след което натиснете дълго бутона за сдвояване за 5 секунди, устройството ще влезе в режим на бързо сдвояване, който се използва за подход за бързо сдвояване.
3. Ако светодиодният индикатор за сдвояване мига като „Режим за бързо сдвояване (докосване)“, но сдвояването все още е неуспешно, има някои други причини:
– WiFi паролата, която въвеждате, не е правилна, когато настройвате процедурата за сдвояване.
– Устройството е твърде далеч от рутера, което води до слаб WiFi сигнал.
– Устройството работи само с 2,4 GHz WiFi, ако вашата WiFi мрежа е двулентова (2,4 GHz и 5 GHz), това ще доведе до неуспешно сдвояване. така че изключете честотната лента от 5 GHz, докато сдвоявате.

Примерен случай 2: Офлайн проблем
Модел на устройството:

BASICR3
Описание: Устройството в eWeLink показва офлайн, дистанционно управление или гласово управление, че не е налично.

Решение:
1. Наблюдавайте мигането на светодиодния индикатор за сдвояване.
2. Ако светодиодният индикатор за сдвояване мига като „Няма WiFi връзка“, това означава, че устройството е загубило връзката с вашия рутер, това може да е една от следните причини:
– Има твърде много устройства, свързани към вашия рутер, които надвишават капацитета на рутера
– MAC адресът на устройството се филтрира от MAC управлението на рутера
– Устройството е твърде далеч от рутера, което води до слаб WiFi сигнал
3. Ако светодиодният индикатор за сдвояване мига като „Няма връзка със сървъра“, това означава, че устройството не може да установи връзка със сървъра на eWeLink, това може да е една от следните причини:
– WiFi мрежата не е достъпна за достъп до интернет или eWeLink сървър
– Сървърът eWeLink е блокиран от мрежовия доставчик, моля, свържете се с мрежовия доставчик независимо дали сървърът по-долу е блокиран или не

cn-disp.coolkit.cc (континентален Китай);

as-disp.coolkit.cc (в Азия с изключение на Китай);

eu-disp.coolkit.cc (в ЕС); us-disp.coolkit.cc (в САЩ)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Твоята количка
  • No products in the cart.
  • Share This
    0